معرفی بهترین پرینترهای بازار ایران

 انتخاب برترين پرينترهاي موجود در بازار ايران کمي سخت به نظر مي رسد، از طرفي اين موضوع بسيار حائز اهميت است و کاربران علاقه دارند برترين پرينترهاي موجود در بازار را شناسايي کنند. به همين منظور در اين مطلب قصد داريم به بررسي چند پرينتر پرطرفدار در بازار ايران بپردازيم.

 
پرينترهاي موجود در بازار ايران با قيمتي در حدود يک ميليون تومان آغاز مي شود و در اين ميان برخي از محصولات فروش بهتري در مقايسه با سايرين به دست مي آورند. در بازار ايران پرينترهاي کمپاني اچ پي طرفداران بسيار زيادي داشته و توانسته اند اعتماد کاربران را جلب کنند.
 

پرينتر LASERJET PRO M12A ؛ محصولي با کيفيت و قيمت مناسب

محصول ياد شده در کنار برترين پرينترهاي موجود در بازار ايران قرار مي گيرد. اين پرينتر که حدود يک ميليون تومان قيمت دارد، در کنار ارزان ترين محصولات کمپاني اچ پي قرار مي گيرد. اين پرينتر سياه و سفيد براي چاپ متن بسيار مناسب است و سرعت بسيار خوبي دارد. اين پرينتر ظرفيت 150 برگ در سيني ورودي را شامل مي شود. همچنين اين محصول قابليت اتصال بي سيم را نداشته و به کابل نياز دارد. به طور کلي اين پرينتر براي محيط هاي اداري بسيار کوچک مناسب است.
 

پرينتر LASERJET PRO MFP M130A؛ محصولي چندکاره و پرطرفدار از کمپاني اچ پي

در کنار برترين پرينترهاي موجود در بازار ايران اين پرينتر جذابيت هاي جالبي دارد. اين پرينتر ليزري و چندکاره علاوه بر پرينت، عمليات اسکن و درنتيجه کپي را هم انجام مي دهد. پرينترهاي ليزري در درجه‌ اول براي چاپ متن به کار مي‌روند و در اين زمينه کيفيت و سرعت بسيار خوبي را به نمايش مي‌گذارند. اين محصول با تمام ويژگي هاي ياد شده، در بخش چاپ عکس مناسب نخواهد بود. ظرفيت سيني اين پرينتر نيز مانند پرينتر LaserJet Pro M12a است. اين پرينتر داراي صفحه نمايش بوده که استفاده از آن را براي کاربران بسيار آسان مي کند. به طور کلي اين محصول يکي از پرطرفدارترين پرينترهاي چندکاره موجود در بازار است. اين پرينتر در بازار ايران با قيمتي در حدود يک ميليون و ???هزار تومان به فروش مي رسد.
 
اين دو پرينتر ياد شده براي مصارف خانگي و محيط هاي کوچک بسيار مناسب هستند و تقريبا تمام نيازهاي کاربران را به برترين شکل ممکن برطرف مي کنند. همچنين براي محيط هاي بزرگ تر بايد پرينترهاي قدرتمندتري را انتخاب کرد تا با مشکلات احتمالي رو به رو نشد.
 
نظر شما در مورد انتخاب برترين پرينترهاي موجود در بازار ايران چيست؟ کدام برند و محصول را به عنوان يک خريد بسيار خوب براي مصارف روزمره خود انتخاب مي کنيد؟
 

پرينترهاي اپسون

امروزه پرينترها کاربردهاي متنوعي در مصارف خانگي و مشاغل گوناگون دارند.بيشتر کاربران به اين چاپگرها براي محيط هاي کاري نياز دارند اما انتخاب و خريد آن به دليل تنوع مدل،قيمت و برند که باعث سردرگمي افراد ميشود.براي انتخاب يک پرينتر مناسب بهتر است متناسب با کاري که ميخواهيد انجام دهيد سرعت، رزولوشن، ابعاد، ظرفيت سيني، نوع چاپ، سايزهاي کاغذ مورد استفاده و ... با آن را بررسي نماييد.به عنوان مثال اگر حجم کاري شما بالا است و نياز به چاپ با کيفيت بالا را داريد بهتر است دستگاهي را انتخاب نماييد که از رزولوشن و سرعت بالايي برخوردار باشد و در صورتي که براي مصارف خانگي با حجم کاري کم ميخواهيد پرينتر تک کاره با قيمت پايين تر پيشنهاد ميکنيم.

يکي از توليد کنندگان چاپگرهاي موجود در بازار پرينتر (Epson) ميباشد.اين کمپاني اين محصول را با کيفيت بالا در سه مدل ليزري،جوهر افشان و سوزني ارائه داده است که هر کدام ويژگي و قابليت هاي خود را دارند.

انواع پرينترهاي اپسون 

پرينتر جوهر افشان اپسون: اين مدل از چاپگرها با استفاده از مخزن رنگي، قطرات کوچک جوهر از سوراخ هاي ريز بر روي هد روي برگه پخش شده و چاپ ميشود.

پرينتر ليزري اپسون: اين مدل از پرينترها به وسيله ليزر چاپ مينمايد.اين چاپگرها مانند دستگاه فتوکپي کار ميکنند.

پرينتر سوزني اپسون: اين مدل از چاپگرها به اين شکل ميباشند که از طريق سوزن هايي که در هد آن قرار دارند به ريبون دستگاه که مشابه کاربن ميباشند ضربه ميزنند و به صورت ماتريسي بر روي برگه چاپ ميشوند.