استخر پیش ساخته

مزیت استخرهای بادی و پیش ساخته

استخر بادی با برندهای مختلفی تولید شده اند از جمله شرکت : بست وی ، شرکت اینتایم ، شرکت سویلور ، شرکت ایرو ایسپیس ، شرکت زودیاک ، و... اما بهترین شرکت تولید کننده استخر بادی شرکت اینتکس intex میباشد که استخر بادی خود را با مواد درجه یک و کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه میکند ، استخر بادی اینتکس چند دسته هستند ، استخر های بادی ، استخر بادی کودک ، استخر های ایزی ست ، استخر های فریمی ، استخر های برزنتی ، استخر های فایبر گلاس ، که هر کدام از این دسته ها مناسب برای افراد خاص خود میباشد ، مثلا استخربادی فقط مناسب برای استفاده کودکان میباشند ، استخر های ایزی ست مناسب برای نوجوانان میباشد ، استخر های فریمی مناسب برای استفاده خانوادگی در منزل یا ویلای شخصی میباشد ، استخر های ایزی ست و فایبر گلاس مناسب برای مکانهای عمومی ، مشاغل خاص ، یا حتی پرورش ماهی میباشند. از نظر درصد سوراخ شدن نیز باید بگوئیم استخر بادی که مناسب کودکان بوده به لحاظ باد شدن آن ، درصد سوراخ شدن آن به مراتب بالا تر از استخر های بزرگسالان و استخر های فریمی و ایزی ست و یا فایبر گلاس میباشند اما این موضوع از  صد در صد میتوان گفت پنج درصد ممکن است که روی بدنه استخر های بادی سوراخ ایجاد شود و این امر هم بستگی به نوع استفاده نیز دارد ، اگر در طول استفاده از استخر های بادی مراقب آن و از آن به خوبی نگهداری کرده و اشیاع نوک تیز را از حریم استخر دور کنیم همان 5 درصد هم احتمال سوراخ شدن را از بین میبرد ، اما اگر سوراخ شود امکان بازیابی و تعمیر نیز وجو دارد ، تمامی استخر های بادی دارای بسته مخصوص تعمیر هستند که در مواقع ضروری میتوان آن را به راحتی ترمیم و بازیابی کرد.

 

استخر بادی یا استخر های برزنتی قابل تعمیر هستند؟

بله در صورت سوراخ شدن کلیه استخر های اینتکس میتوانید از بسته تعمیرات استفاده و کالای خود را براحتی تعمیر و بازیابی کنید.

 مزیت استخر پیش ساخته:

استخر پیش ساخته با برند اینتکس اولین  استخر بادی  پرتابل در دنیا هستند که حرف اول را در زمینه استخر های بادی و پیش ساخته میزند که با خرید یک استخر پیش ساخته دیگر نیازی به حفاری و یا مصالح ساختمانی ندارید. استخر بادی اینتکس حاوی پمپ تصفیه آب ، نرده بان ، جاروی کف آب ،زیر انداز ، روکش استخر ، و خود استخر که از جنس فایبر گلاس نرم میباشد و براحتی میتوانید آنرا در هر جائی از جمله حیاط منزل، ویلا ، باغ ، مصارف صنعتی ،  ذخیره آب ، پرورش ماهی ، استخر شنا ، در داخل پارکینگ و یا حتی استخر های کوچکتر را در بام منزل خود نصب کنید. این استخر  فریمی و پیش ساخته در ابعاد 3 متر تا طول 9 متر ساخته شده و بنا بر فضای منزل یا مکانی که میخواهید آنرا نصب کنید ، میتوانید متراژهای خود را از بین این ابعاد گفته شده انتخاب کنید.نصب استخر بادی اینتکس  در کمتر از 2 ساعت طول میکشد. همچنین از آب این استخر های پیش ساخته میتوانید به عنوان یک ذخیره جهت آبیاری باغ یا هر مصرف دیگری استفاده کنید.