تبلیغات محیطی ( بیلبورد )
امروزه یکی از موثر ترین راه نمایش محصول و تاثیر گذاری روی مخاطب تبلیغات محیطی ( بیلبورد ) ست. اهمیت این نوع رسانه سبب شده است که سهم این نوع رسانه در ذهن مخاطب بعد از تیزر تلویزیونی رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد. با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و ... به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.
تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.
شرکت تبلیغاتی ادریس با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ ، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است. از این رو شرکت تبلیغاتی ادریس به طور کاملا تخصصی بر روی این واحد متمرکز شده و با ایده های نو و خلاق ، محصولات و برند مورد نظر را به مخاطب عام معرفی نماید.
برخی از خدمات واحد تبلیغات محیطی :
- عرشه پل های سطح شهر
- بیلبوردهای سطح شهر ( حجمی و مسطح و . . . )
- فضاهای تبلیغاتی ایستگاه های مترو تهران ( تابلوهای دیواری داخل ایستگاه ها، تابلوهای داخل واگن ها، گیتهای ورود و خروج، دیوار جداکننده حریم ریلی و دستگیره های داخل واگن ها )
- تابلوهای سر در فروشگاه های عرضه مستقیم کالا